1393-10-09 09:41
842
0
8090

دست به دست دشمن دادن خواری و ذلت می آورد/ فتنه سال 88 باعث لطمه به نظام شد/ مردم ایران در 9 دی 88 مشت محکمی بر دهان دشمنان داخلی و خارجی کوبیدند

جانشین سپاه نینوای استان گلستان گفت: حامیان داخلی دشمنان بدانند که دست در دست دشمن دادن، جز خواری و ذلت برای آنها چیزی دیگر به ارمغان نمی آورد.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر، سرهنگ پاسدار حسین کریمی اول در مراسم یوم الله 9 دی شهرستان کلاله با بیان اینکه از ابتدای انقلاب تا کنون، نظام جمهوری اسلامی شاهد فتنه های زیادی بوده است، گفت: فتنه سال 88 با تمامی فتنه های گذشته فرق اساسی داشت چرا که باعث لطمه به نظام شد.

وی افزود: در سال 88 برخی از نوکران دشمنان خارجی با استفاده از عنوان خط رهبری، به نظام و رهبری خیانت کردن و بحمدالله مردم بصیر ایران در 9 دی همان سال مشت محکمی بر دهان دشمنان داخلی و خارجی کوبیدند و باعث یاس و نامیدی دشمنان شدند.

جانشین سپاه نینوای گلستان تاکید کرد: کسانی که به ظاهر رهرو ولایت و نظام بودند، دست در دست دشمنان دادند و خیمه اصلی نظام یعنی جایگاه ولایت را هدف قرار دادند.

کریمیاول در ادامه سخنان خود گفت: اینها کسانی هستند که عزت شهدا را خدشه دار کردند و به تعبیری امید براندازی نظام را در دل دشمنان زنده کردند و با این اقدام خود باعث اتحاد بیشتر ضد انقلابی ها شدند.

وی با پرداختن به برخی از حوادث سال 88، افزود: برخی خواص حتی حاضر نشدند صف خود را از ارازل و اوباش و آشوبگران جدا کنند و متاسفانه برخی حتی از آنها حمایت نیز کردند که این گناهی بخشیدنی نیست.

جانشین سپاه کلاله در پایان سخنان خود به دشمنان این نظام هشدار داد و اظهار کرد: دشمنان بدانند که نظام جمهوری اسلامی ایران متجاوز نیست ولی در برابر تجاوز دشمنان، با هزاران موشک اماده پرتاب، از کشور خود دفاع می کند.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.